آ

  • آزمون اوزرتسکی تأثیر یک دوره فعالیت اسپارک بر سطح هورمون رشد و مهارت حرکتی پسران 4 تا 7 سالۀ دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

  • آزمون برگ تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصه‌شدۀ آزمون ارزیابی سیستم‌های تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]

  • آسیب مجدد تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]

ا

  • اجرا انسداد تحت‌فشار: اثر سطح مهارت و نوع فشار بر اجرای مهارت دریبل فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 459-475]

  • اختصاصی بودن تمرین ظهور مهارت برجسته در پرتاب آزاد بسکتبال با سطوح مختلف مهارتی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 17-33]

  • اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی تأثیر یک دوره فعالیت اسپارک بر سطح هورمون رشد و مهارت حرکتی پسران 4 تا 7 سالۀ دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

  • اختلال هماهنگی رشد تأثیر تمرینات بازی‌محور بر رشد حرکتی کودکان دارای اضافه وزن با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-101]

  • اختلال هماهنگی رشد اثر بخشی تحریک الکتریکی (tDCS) بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 231-246]

  • اختلال یادگیری خاص اثر بازی های حرکتی منتخب بر تعادل ایستا و پویا در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 103-121]

  • ادراک تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیش‌بینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازه‌بان‌های خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]

  • ادراک آثار خطای ادراکی مولر-لایر دروازه‌بان بر ادراک و مکان پرتاب‌های پنالتی‌زن [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 71-86]

  • استرس تمرین تحت فشار روانی و کانونی کردن توجه بر یادگیری ضربۀ بیلیارد [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 311-320]

  • استنباط قیاسی تأثیر ترکیب قید سرعت با قیود روش‌های صریح، بدون خطا و استنباط قیاسی بر ظهور خودکاری در مهارت پرتاب دارت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 171-182]

  • اضافه وزن تأثیر تمرینات بازی‌محور بر رشد حرکتی کودکان دارای اضافه وزن با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-101]

  • افزایش حافظه کاری اثر بخشی تحریک الکتریکی (tDCS) بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 231-246]

  • اکتساب تأثیر بازخورد مقایسه‌ای- اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی- حرکتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 379-395]

  • الگوی ماهر تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 263-279]

  • انسداد تمرین تحت فشار روانی و کانونی کردن توجه بر یادگیری ضربۀ بیلیارد [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 311-320]

  • انسداد انسداد تحت‌فشار: اثر سطح مهارت و نوع فشار بر اجرای مهارت دریبل فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 459-475]

  • انگیختگی تمرین تحت فشار روانی و کانونی کردن توجه بر یادگیری ضربۀ بیلیارد [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 311-320]

  • انگیزه ارتباط انگیزة کسب سلامتی و نشاط و لذت با میزان پایبندی بانوان شرکت کننده در ورزشهای همگانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 135-151]

  • اوتیسم تأثیر یک دوره بازی‌های ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 183-197]

  • اوتیسم تاثیر تمرینات یکپارچگی حسی–حرکتی با کمک والد مورد علاقه بر تعادل کودکان اوتیسم [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 413-428]

  • ایکس-باکس تأثیر یک دوره بازی‌های ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 183-197]

ب

  • بازخورد آزمونگر کنترل تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوشش‌های خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]

  • بازخورد انگیزشی تأثیر بازخورد مقایسه‌ای- اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی- حرکتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 379-395]

  • بازخورد خودکنترل تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوشش‌های خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]

  • بازخورد مقایسه‌ای- اجتماعی تأثیر بازخورد مقایسه‌ای- اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی- حرکتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 379-395]

  • بازی‌های حرکتی منتخب اثر بازی های حرکتی منتخب بر تعادل ایستا و پویا در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 103-121]

  • بازی‌های حرکتی هدفدار اثر بازی های حرکتی منتخب بر تعادل ایستا و پویا در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 103-121]

  • بهرة هوشی آثار تمرین کم‌خطا بر یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در نوجوانان کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 295-310]

  • بیماران ام‌اس تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصه‌شدۀ آزمون ارزیابی سیستم‌های تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]

پ

  • پایایی تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]

  • پایبندی ارتباط انگیزة کسب سلامتی و نشاط و لذت با میزان پایبندی بانوان شرکت کننده در ورزشهای همگانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 135-151]

  • پروتکل کم‌خطا آثار تمرین کم‌خطا بر یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در نوجوانان کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 295-310]

  • پنالتی تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیش‌بینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازه‌بان‌های خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]

  • پهنای هدف تأثیر دست‌برتری و دشواری تکلیف بر پهنای مؤثر هدف و دقت زمانی تکلیف مبادلۀ سرعت- دقت فیتز [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 343-360]

  • پیش‌بینی تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیش‌بینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازه‌بان‌های خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]

ت

  • تبحر حرکتی تأثیر یک دوره فعالیت اسپارک بر سطح هورمون رشد و مهارت حرکتی پسران 4 تا 7 سالۀ دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

  • تحریک الکتریکی اثر بخشی تحریک الکتریکی (tDCS) بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 231-246]

  • تحکیم یادگیری تأثیر بازخورد مقایسه‌ای- اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی- حرکتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 379-395]

  • تست ان بک اثر بخشی تحریک الکتریکی (tDCS) بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 231-246]

  • تعادل تأثیر تمرینات بازی‌محور بر رشد حرکتی کودکان دارای اضافه وزن با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-101]

  • تعادل تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصه‌شدۀ آزمون ارزیابی سیستم‌های تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]

  • تعادل تاثیر تمرینات یکپارچگی حسی–حرکتی با کمک والد مورد علاقه بر تعادل کودکان اوتیسم [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 413-428]

  • تعادل ایستا اثر بازی های حرکتی منتخب بر تعادل ایستا و پویا در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 103-121]

  • تعادل ایستا تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 247-262]

  • تعادل پویا اثر بازی های حرکتی منتخب بر تعادل ایستا و پویا در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 103-121]

  • تعادل پویا تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 247-262]

  • تعداد تثبیت مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیم‌گیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 123-133]

  • تفاوت‌های سنی مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 281-293]

  • تکلیف پرتابی تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوشش‌های خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]

  • تکلیف هدف‌گیری تأثیر دستورالعمل کانون توجه بیرونی و حمایت خودمختاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 443-457]

  • تکواندوکاران نخبه ارتباط کمال‌گرایی و مهارت‌های ذهنی در تکواندوکاران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 397-412]

  • تمرین تاثیر تمرینات یکپارچگی حسی–حرکتی با کمک والد مورد علاقه بر تعادل کودکان اوتیسم [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 413-428]

  • تمرین تصادفی اثر تمرینات کم‌خطا- پرخطا و تصادفی بر یادگیری زمان‌بندی نسبی یک تکلیف حرکتی منتخب: با تأکید بر رویکرد یادگیری آشکار و پنهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 321-342]

  • تمرین تقلیدی تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 263-279]

  • تمرین کم و پرخطا اثر تمرینات کم‌خطا- پرخطا و تصادفی بر یادگیری زمان‌بندی نسبی یک تکلیف حرکتی منتخب: با تأکید بر رویکرد یادگیری آشکار و پنهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 321-342]

  • تمرین هوازی تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 247-262]

  • توانایی حریف تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]

  • توانطخشی تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]

  • توجه بیرونی نقش دستورالعمل‌های توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 361-378]

  • توجه بیرونی تأثیر دستورالعمل کانون توجه بیرونی و حمایت خودمختاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 443-457]

  • توجه درونی نقش دستورالعمل‌های توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 361-378]

چ

  • چالاکی دست تأثیر تمرینات بازی‌محور بر رشد حرکتی کودکان دارای اضافه وزن با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-101]

  • چنگ زدن بررسی تفاوت‌های تغییرپذیری حرکتی و نرمی حرکت در تکلیف دسترسی و چنگ زدن در کودکان و بزرگسالان [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 215-230]

ح

  • حافظه کاری اثر بخشی تحریک الکتریکی (tDCS) بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 231-246]

  • حافظۀ کاری آثار تمرین کم‌خطا بر یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در نوجوانان کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 295-310]

  • حرکات چشم مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 281-293]

  • حمایت خودمختاری تأثیر دستورالعمل کانون توجه بیرونی و حمایت خودمختاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 443-457]

خ

  • خبرگی تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیش‌بینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازه‌بان‌های خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]

  • خیرگی تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیش‌بینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازه‌بان‌های خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]

  • خیرگی مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیم‌گیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 123-133]

د

  • دارت تأثیر ترکیب قید سرعت با قیود روش‌های صریح، بدون خطا و استنباط قیاسی بر ظهور خودکاری در مهارت پرتاب دارت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 171-182]

  • دارت تأثیر یک دوره بازی‌های ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 183-197]

  • دامنۀ حرکت بررسی تفاوت‌های تغییرپذیری حرکتی و نرمی حرکت در تکلیف دسترسی و چنگ زدن در کودکان و بزرگسالان [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 215-230]

  • درجات آزادی تأثیر ترکیب قید سرعت با قیود روش‌های صریح، بدون خطا و استنباط قیاسی بر ظهور خودکاری در مهارت پرتاب دارت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 171-182]

  • دروازه‌بان آثار خطای ادراکی مولر-لایر دروازه‌بان بر ادراک و مکان پرتاب‌های پنالتی‌زن [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 71-86]

  • دروازه‌بانی تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیش‌بینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازه‌بان‌های خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]

  • دریبل فوتبال انسداد تحت‌فشار: اثر سطح مهارت و نوع فشار بر اجرای مهارت دریبل فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 459-475]

  • دست برتری تأثیر دست‌برتری و دشواری تکلیف بر پهنای مؤثر هدف و دقت زمانی تکلیف مبادلۀ سرعت- دقت فیتز [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 343-360]

  • دسترسی بررسی تفاوت‌های تغییرپذیری حرکتی و نرمی حرکت در تکلیف دسترسی و چنگ زدن در کودکان و بزرگسالان [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 215-230]

  • دشواری تکلیف تأثیر دست‌برتری و دشواری تکلیف بر پهنای مؤثر هدف و دقت زمانی تکلیف مبادلۀ سرعت- دقت فیتز [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 343-360]

  • دقت پرتاب نقش دستورالعمل‌های توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 361-378]

ر

  • ردیابی حرکات چشم مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیم‌گیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 123-133]

  • روایی سازه تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]

ز

  • زمان‌بندی نسبی اثر تمرینات کم‌خطا- پرخطا و تصادفی بر یادگیری زمان‌بندی نسبی یک تکلیف حرکتی منتخب: با تأکید بر رویکرد یادگیری آشکار و پنهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 321-342]

  • زنان تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 247-262]

س

  • سالمند تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 247-262]

  • سالمندان تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصه‌شدۀ آزمون ارزیابی سیستم‌های تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]

  • سرویس بدمینتون تأثیر بازخورد مقایسه‌ای- اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی- حرکتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 379-395]

  • سطح مهارت انسداد تحت‌فشار: اثر سطح مهارت و نوع فشار بر اجرای مهارت دریبل فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 459-475]

  • سلامتی ارتباط انگیزة کسب سلامتی و نشاط و لذت با میزان پایبندی بانوان شرکت کننده در ورزشهای همگانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 135-151]

  • سیستم‌های پویا تأثیر ترکیب قید سرعت با قیود روش‌های صریح، بدون خطا و استنباط قیاسی بر ظهور خودکاری در مهارت پرتاب دارت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 171-182]

  • سیستم‌های تعادلی تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصه‌شدۀ آزمون ارزیابی سیستم‌های تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]

ش

  • شنا اثربخشی آموزش مهارت‌های ذهنی بر عملکرد کمی و کیفی شناگران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 429-442]

ع

  • علل نگرانی تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]

  • عمل آثار خطای ادراکی مولر-لایر دروازه‌بان بر ادراک و مکان پرتاب‌های پنالتی‌زن [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 71-86]

  • عملکرد تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 263-279]

  • عملکرد کمی اثربخشی آموزش مهارت‌های ذهنی بر عملکرد کمی و کیفی شناگران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 429-442]

  • عملکرد کیفی اثربخشی آموزش مهارت‌های ذهنی بر عملکرد کمی و کیفی شناگران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 429-442]

  • عملکرد گرفتن مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 281-293]

  • عمومی بودن تمرین ظهور مهارت برجسته در پرتاب آزاد بسکتبال با سطوح مختلف مهارتی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 17-33]

ف

  • فشار انسداد تحت‌فشار: اثر سطح مهارت و نوع فشار بر اجرای مهارت دریبل فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 459-475]

  • فعالیت اسپارک تأثیر یک دوره فعالیت اسپارک بر سطح هورمون رشد و مهارت حرکتی پسران 4 تا 7 سالۀ دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

  • فلج مغزی تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوشش‌های خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]

ق

  • قانون فیتز تأثیر دست‌برتری و دشواری تکلیف بر پهنای مؤثر هدف و دقت زمانی تکلیف مبادلۀ سرعت- دقت فیتز [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 343-360]

ک

  • کاتای کاراته تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 263-279]

  • کانون توجه تمرین تحت فشار روانی و کانونی کردن توجه بر یادگیری ضربۀ بیلیارد [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 311-320]

  • کمال‌گرایی منفی ارتباط کمال‌گرایی و مهارت‌های ذهنی در تکواندوکاران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 397-412]

  • کودکان مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 281-293]

  • کودکان کم‌توان ذهنی تأثیر دستورالعمل کانون توجه بیرونی و حمایت خودمختاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 443-457]

  • کوشش‌های خوب و ضعیف تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوشش‌های خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]

  • کینکت تأثیر یک دوره بازی‌های ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 183-197]

م

  • محیط مجازی تأثیر یک دوره بازی‌های ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 183-197]

  • مدت تثبیت مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیم‌گیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 123-133]

  • مدل نیوول ظهور مهارت برجسته در پرتاب آزاد بسکتبال با سطوح مختلف مهارتی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 17-33]

  • مسیرهای بینایی آثار خطای ادراکی مولر-لایر دروازه‌بان بر ادراک و مکان پرتاب‌های پنالتی‌زن [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 71-86]

  • مهارت ادراکی-حرکتی تأثیر بازخورد مقایسه‌ای- اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی- حرکتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 379-395]

  • مهارت برجسته ظهور مهارت برجسته در پرتاب آزاد بسکتبال با سطوح مختلف مهارتی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 17-33]

  • مهارت تصمیم‌گیری مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیم‌گیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 123-133]

  • مهارت حرکتی مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 281-293]

  • مهارت‌های پایه ارتباط کمال‌گرایی و مهارت‌های ذهنی در تکواندوکاران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 397-412]

  • مهارت‌های ذهنی ارتباط کمال‌گرایی و مهارت‌های ذهنی در تکواندوکاران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 397-412]

  • مهارت های ذهنی اثربخشی آموزش مهارت‌های ذهنی بر عملکرد کمی و کیفی شناگران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 429-442]

  • مهارت‌های شناختی ارتباط کمال‌گرایی و مهارت‌های ذهنی در تکواندوکاران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 397-412]

  • موج آلفا نقش دستورالعمل‌های توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 361-378]

  • موج تتا نقش دستورالعمل‌های توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 361-378]

ن

  • نرمی حرکت بررسی تفاوت‌های تغییرپذیری حرکتی و نرمی حرکت در تکلیف دسترسی و چنگ زدن در کودکان و بزرگسالان [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 215-230]

  • نشاط و لذت ارتباط انگیزة کسب سلامتی و نشاط و لذت با میزان پایبندی بانوان شرکت کننده در ورزشهای همگانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 135-151]

  • نظریۀ طرحواره ظهور مهارت برجسته در پرتاب آزاد بسکتبال با سطوح مختلف مهارتی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 17-33]

  • نوجوان اثربخشی آموزش مهارت‌های ذهنی بر عملکرد کمی و کیفی شناگران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 429-442]

و

  • والد موردعلاقه تاثیر تمرینات یکپارچگی حسی–حرکتی با کمک والد مورد علاقه بر تعادل کودکان اوتیسم [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 413-428]

  • ورزش همگانی ارتباط انگیزة کسب سلامتی و نشاط و لذت با میزان پایبندی بانوان شرکت کننده در ورزشهای همگانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 135-151]

ه

  • هدف‌گیری تأثیر تمرینات بازی‌محور بر رشد حرکتی کودکان دارای اضافه وزن با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-101]

  • هماهنگی حرکتی بررسی تفاوت‌های تغییرپذیری حرکتی و نرمی حرکت در تکلیف دسترسی و چنگ زدن در کودکان و بزرگسالان [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 215-230]

ی

  • یادداری تأثیر دستورالعمل کانون توجه بیرونی و حمایت خودمختاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 443-457]

  • یادگیری حرکتی ضمنی آثار تمرین کم‌خطا بر یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در نوجوانان کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 295-310]

  • یادگیری ضمنی تأثیر ترکیب قید سرعت با قیود روش‌های صریح، بدون خطا و استنباط قیاسی بر ظهور خودکاری در مهارت پرتاب دارت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 171-182]

  • یادگیری ضمنی و آشکار اثر تمرینات کم‌خطا- پرخطا و تصادفی بر یادگیری زمان‌بندی نسبی یک تکلیف حرکتی منتخب: با تأکید بر رویکرد یادگیری آشکار و پنهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 321-342]

  • یادگیری مشاهده‌ای تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 263-279]

  • یکپارچگی حسی–حرکتی تاثیر تمرینات یکپارچگی حسی–حرکتی با کمک والد مورد علاقه بر تعادل کودکان اوتیسم [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 413-428]